5.7.2013

Day 8: Huhhuh

Moip,

Yks leiri takana. Olin tänään keittiössä, ja en ehtiny kattomaan leirikisoja koska tein pizzaa. Ja siivosin leirihuoneet... En oikeesti ymmärrä miten jotkut voi saada parissa hassussa päivässä huoneen sen näköseks. Olihan siinä siivottavaa.


Onhan siinä pikkunen ero...
Niin, ekaa kertaa olin heppaleirillä leiriavustajana. Hyvin meni, luulisin ainaki. Ihan kiva kokemus :) Leiriläiset oli suurimmaks osaks kivoja, mitä nyt välillä kiusas meitä leiriavustajia. Tääl on nyt kauheen hiljasta, kun ei oo yheksää lasta papattamassa kaikenlaista jännää. Tuleehan noita vähän ikävä, mut ens viikolla uudet leiriläiset taas. Toivottavasti siitäki tulee hyvä viikko.
Nyt täällä on viikonlopun ajan kolmihenkinen perhe Helsingistä. Ja vieläpä aika läheltä mun omaa asuinpaikkaa :D

Kaitsu valmiina iskelmäfestareille :)

Vielä ei pääse lepäämään, kohta ois lähtö paikallisille iskelmäfestareille :D Mia ajelee siellä hevosvaunuilla, ja pyys jos jaksaisin vielä näin iltasella lähtee ajamaan sen kanssa. No kyllähän mä sitte oon lähössä. Päivällä Silja oli siellä, ja kovasti ois vieläki mukaan tulossa. Näillä näkymin se jää tänne nukkumaan, nytkin se tossa sängyssä makaa silmät kiinni.
Illanviettoon iskelmämusiikin pariin!
http://www.iskelmatulet.fi/P.S. Siel on illalla Danny!
-Ida

2 kommenttia: