30.7.2013

Day 33: Ratsastelua kerrakseen

Moi,

Kerppuja on nyt 144, jeesh! Ja sinne kahteensataan pitäis päästä. Kyllä me vielä ne saadaan tehtyä.

Tänään on tosiaan tullu ratsastettua kaks kertaa. Ensin päivällä Lotalla hetken pyöröaitauksessa, ja illalla Tyylitytöllä kentällä. Lottaa juoksutettiin ensin, ja sitten Silja kiipes selkään. Kyllä me siitä vielä saadaan ratsumies, kunhan vaan perusasiat ensin laitetaan kuntoon. Siljan jälkeen hyppäsin ite Loden selkään ja menin sillä vähän aikaa.







Tytöllä oli tosi kiva ratsastaa ja se kuunteli ja totteli tosi hyvin. Laukka sillä vaan on vähän hakusessa, ravuri kun on ollu. Sain kyllä nostettua molempiin suuntiin parit laukat, ja kovaa meni polle. Mut oli kyllä kivaa ratsastaa taas pitkän ajan jälkeen :) Huomenna voi olla vähän paikat jumissa. Silja meni Särkiällä.


Mia kysy, jos haluisin sunnuntaina osallistuu estekisoihin. En tiiä, ei musta oo oikeen kisaamaan
. Ei väliä kuinka isot kisat ja kuinka monta katsojaa tai osallistujaa, mun hermot ei ihan riitä. Oon mä kyllä selvinny leirikisoistakin, silloin kun oon ite leireillä käyny. Ja siellä tallilla jossa ennen kävin, oon osallistunu yhtiin koulu- ja estekisoihin. En muista sijotuksia, mutta ei osallistujiakaan ollu montaa. Noh, ehtiihän tässä miettiä.


-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti