4.7.2013

Day 7: Olympiahuumaa

Morooo,

Tänään taas aamutallissa tuli oltua. Kaupassakin käytiin Hannan kanssa. 
Ainiin, saatiin eilen Siljan kanssa leiriläisiltä lempinimet. Mä oon nykyään Kana ja Silja on Nugetti. Mistäköhän mahtaa johtua?
Pannugaggua

Siljan salaiset kansiot


Illalla pidettiin leiriläisille "leiriolympialaiset". Vaativiin kilpailuihin kuului neljä osakilpailua; kolmijalkajuoksu, hevosenkengänheitto, muistipeli ja pussihyppely. 


Kivat leiriläiset ja Mane :)
Kaitsu valmiina :)


Suostuin pelaamaan Aliasta leiriläisten kanssa... Mun ja Sagan tiimin nimenä oli "kanaluunugetit". Ja mä en keksiny sitä :D

Leiriläisten vika ilta, ja sen kyllä huomaa. Energiaa piisaa eikä ne millään malttais käydä unten maille. No, ihan ymmärrettävää sinänsä. Ja huomenna on leirikisat, saas nähä miten menee. Jännistystä taitaa aamulla olla ilmassa.

Tähän asti on menny hyvin, ja huomenna tulee tasan viikko siitä kun me tänne tultiin. Sen jälkeen vielä pari viikkoa, ja pääsee näkemään missä kunnossa mun huone oikein on. Koira kun tuppaa aina levittämään mun roskat...  

Mutta eipä muuta ihmeellistä nyt, huomenna taas kirjottelun merkeissä! En nyt jaksa kirjotella enempää, sen verran väsy on jo :)

-Ida

2 kommenttia: