26.8.2013

Työntäyteinen viikonloppu

Heips,

Torstai ja perjantai oli mulla vapaapäiviä. Lauantaina alko työt 14.00, ja ihan ensiks lenkitin koiria 2 tuntia! Meitä oli vaan kaks silloin töissä, ja toisen pitää olla koko ajan sisällä vahtimassa. Tietenki harjottelijat laitetaan sitten lenkittämään. No ei se vielä mitään, mutta kun illalla oli toiset 2,5 tuntia ulkoilutusta! Siihen päälle vielä oman koiran aamulenkki (30min). Mä tarviin sen askelmittarin :D Viikonloput sattuu yleensä olemaan tällasia, kun ihmiset lähtee minilomille ja jättää koirat hoitoon.
 P.S. Saatte taas ihastella mun kännykän laatua! 

Laivakoirii

Mörköööö



Sunnuntai oli onneks vähän helpompi, tai miten sen nyt ottaa. Koiria oli vähän vähemmän, mutta hommaa riitti koko ajan. Kun koira lähti, piti siivota sen koppi ja sisustaa uutta vierasta varten. Pyykkikone saa laulaa koko ajan. Koko päivän lenkkisaldo oli "vaan" n. 4 tuntia. Lukitsin itteni yhessä vaiheessa yhteen häkkiin, ja siellä jouduin odottelemaan että joku tulis ihmettelemään missä mä luuraan. Olin mä siellä jumissa sellaset 15 minuuttia ainakin. Onneks oli koirakavereita :)

Kissan "asunto"



Tänään pitäis olla tooosi helppo päivä, koska ihmiset palaa arkihommiin ja hakee toivon mukaan niitä koiriansa. Iltavuorot on mun mielestä kivempia, kun aika menee nopeemmin ja aamulla saa nukkua. Ens viikolla kuitenki muistaakseni oon aamussa... Mä en todellakaan oo mikään aamuihminen, vaikka yritän sellasta esittää.

Emman hassut korvat

-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti