12.10.2013

Hyvä päivä, vähemmän hyvä ilta

5.30 heräsin pirteenä ja nousin samantien sängystä ylös ja 7.00 reippaana töissä. Aika täyttä siellä oli, syyslomat käynnissä ja viikonloppu vielä. Tuntu niin kivalta taas olla siellä. Ja tuntu kun ei ois poissa ollukkaan. Tuttuja koiria ja kissoja oli vieläkin paikalla. 
Siinä se päivä sitten meni normihommia tehden + pihaa haravoidessa. Oli muuten ihanasti neljä kultsua :)




Berik xD


Töiden jälkeen palkka kädessä Itikseen kattelemaan vaatteita. En metsästäny mitään erikoista, kunhan vaan pyörin. Onlystä löysin kaks paitaa yhteensä 9,95e. New Yorkerista tuli mukaan paita 4,95e. H&M:stä neule 7e. Siinäpä ne oikeestaan oli.

Kotimatkalla menin Koivukylän kautta kattomaan josko Lidlissä olis jätski- ja proteiinipatukkatarjouksia jäljellä. Ja eihän niitä ollu :( Menin sitten bussipysäkille odottamaan bussia. Laitoin sen Onlyn paperikassin mun viereen penkille. Siinä sitten kuuntelin musiikkia ja odottelin. Bussi tuli. Kotipysäkillä huomasin unohtaneeni sen paperikassin sinne Koivukylään! Käväsin kotona heittämässä oman laukun pois ja juoksin samantien odottamaan taas bussia- tällä kertaa takasinpäin. Koko ajan vaan mietin, että kunpa ihmiset olis rehellisiä kansalaisia, eikä veis mun ostoksia. Ja kaikenlisäks siinä pussissa oli Lidlistä ostettuja NUUDELEITA! Koskekin mun nuudeleihin niin....

Pääsin Koivukylään ja juoksin pysäkille jossa olin ollu. KUKA KEHVELI! Joo, eipä ollu rehellistä porukkaa liikkeellä. Toivottavasti meni sitten paidat käyttöön >:( Ja nuudelit kanssa! Kyl mä oisin niitä mielelläni syönyt...
Onneks kuitenkaan en ollu maksanu paidoista sen enempää kun sen kympin. Ja mulla on usein tapana heittää lompakko johonkin pussiin, onneks en ollu tehny niin tällä kertaa. Kaikenlisäks olin kotona käydessäni jättäny kuulokkeetkin kotiin....

Kotiin tullessa mulla oli jo kaaaauhee nällä. Odotin ruokaa. Ruoka ei odottanu mua. Jääkaappissa pomppii aavikkopallot. Pakastimessa marjoja. JA KALAPUIKKOJA jes. 10 suolasta kalapuikkoa. Nam hei.

Ei mulle voi käydä näin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti