29.9.2013

Vähänkö tylsää

Tää ei oo yhtään mun juttu. Ei siis ollenkaan. Ja nyt on kyse pakkaamisesta. 

Ei sitä voi kerralla tehä loppuun. Mulla menee ainakin se pari tuntia, et saan kamat kasaan. Siinä välissä sit harhailen jossain ja unohdan hetkeks sen kauheen pakkaamisen tunteen. Sit kun taas muistan mitä mun pitikään tehdä, niin....

Mikä siitä tekee niiin hankalaa? Ensinnäkin, en tiedä mitä mä oikeen tarviin mukaan asuntolaan. Hah, no tietty peruskamat ja sillain. Mutmut. Kuitenkin. En tiedä mistä alottaa! Ei oo kiva olla ma-pe poissa sivistyksestä jos on unohtanu jotain tosi oleellista. Mun pitäis varmaan alottaa aina perjantaina kun tuun kotiin, että varmasti sunnuntaina on kaikki ajoissa laitettuna. Kyl mä aina alotan pakkaamaan ajoissa, joskus päivällä. Silti huomaan vielä ennen nukkumaanmenoa että eihän mulla vielä oo kaikki mitä mä tarviin. Mut kamera on must juttu! (se menee aina enkaks laukkuun)

Ehkä tästä selvitään. Hoomenna ois aikanen herätys tiedossa. 5.40 UP. Sit 6.49 junaan Keravalla, sieltä 7.03 junalla Mäntsälään ja sieltä vielä 7.20 bussilla koululle. Ja koulu alkaa 9.15. Ja pitäis koko matkan ajan kantaa niitä asuntolakamoja. Ja parasta tässä on se, että en oo edes tietoinen siitä onko sitä paikkaa mulle. Ei oo tullu minkäänlaista ilmotusta, että olisinko sen saanu tai jääny saamatta. Pitää vaan toivoo parasta. Koska en todellakaan aio joka aamu herätä tohon aikaan ja toistaa tota samaa rumbaa. Ei oo mun juttu se. 
Vielä kun ajattelee, että jos koulu loppuu 15.45. Sieltä bussilla 16.17(?) Mäntsälään ja sieltä 16.40 junalla Keravalle. Keravalta vielä Korsoon ja kello onki yhtäkkiä jo melkein puol kuus. Eei kiva. Onneks tiistait ja perjantait on lyhyempiä päiviä, silloin päästään jo 13.45. Ja vaan maanantaisin alkaa 9.15, muulloin 8.15. 


Pelkkää teoriaa luvassa, ainakin lukkarin mukaan. Huoooh. Ja kahen viikon päästä taas lomailemaan, syysloma nimittäin!

-Ida


1 kommentti: