15.9.2013

My work here is done

Ohi on seki nyt. Oli kyl kivaa. 

Perjantaina oli siis mun viiminen työpäivä Lemmikkihotelli Tassu&Tassussa. Mulle oli jopa ostettu berliininmunkki :P Aika normipäivä, paitsi koiria tuli lisää koska viikonloppu. 



Menisin sinne uudestaan milloin vaan, sen verran mukavia tyyppejä ja mieluisaa hommaa. Välillä tuntu se koirien lenkittäminen loputtomalta, mut hyvin siitä selvittiin. Sain hyvää palautettaki, voin olla ittestäni ylpee 8) Oon kuulema tervetullut takasin ihan milloin vaan. Kattoo sit ens harjottelujakson aikaan, jos vaikka ottais yhteyttä. Jätin kyl lapun työvuorolistakansioon, että oon käytettävissä viikonloppusin jos on tarvetta :D




Ensimmäinen tyossäoppimisjakso takana, still alive. Aluks tuntu kyllä ihan kamalalta tehä palkatonta työtä kesällä, kun muut pitää kesälomaa. Kyllähän me palkkaa saatiin, työkokemusta nimittäin. Ja uusia kokemuksia. Tutustuttiin uusiin ihmisiin. Oiskohan mul tullu tylsyyskuolema ilman töitä? :D
Nyt ois enää kirjalliset hommat tekemättä. Ja mä kun oon niin huono saamaan mitään aikaseks kun kyse on kouluhommista joissa pitää kirjottaa faktaa. Onneks täs on kaks viikkoo aikaa ennen koulun alkua. Sit ois vähän niinku arkeen paluu.



-Ida

1 kommentti: