7.9.2013

Early mornings


Moi,

Aamuja. Plääh. 

Onneks oli torstai ja perjantai vapaita, ja veepeet vietin Porvoossa mummin ja ukin riesana. Kyllä mä Hannaakin vähän kiusasin. 
Hannan (tietämättömille mun isosisko) kanssa sen työpaikalla vapaa-ajalla :D 

Toinen mummi oli saanu hienon uuden pyörän!

Tollanen kaveri luikereteli mua karkuun tiellä 



Tänään olin aamuvuorossa ja huomenna ois vika työpäivä viikonloppuna. Sit ois viikonloput vähän niinkun done. Eikä mulla kauheesti enää noita päiviä muutenkaan oo, 18. päivä mulla kun loppuu työt. Sen jälkeen saan vähän lomailla vielä ennen koulun alkua, joka alkaa vasta tän kuun viiminen päivä.

Käpyjensyöjä- Jessi pesussa :)


Keesi, Hinku ja Spica- vauveliini

Ihana Lucky!


Vielä video Jessin pesusta :) :

Ens viikko ois sitten iltavuoroa!

-Ida

P.S. Arvontaa täällä: http://puoliverinenprinssi.blogspot.fi/2013/08/arvonta-sponsored-by-case-app.html

Ja kattokaa edellinen kirjotus tai viiminen välilehti jos haluutte ilmasta koiranruokaa!

3 kommenttia: