10.9.2013

Just spending time with tears


2 kommenttia:

  1. Mä oon aika varma et tiiän mistä asiasta nää sun kaks päivitystä on ja sun ei ehkä kannata ihmetellä et miks tiiän ja et kuka oon, mut kuitenki. Se jonka takii sul on näin huono olo nii sil on varmasti isompi syy tekemäänsä ku se mitä se sulle kerto ja joo se on aika kusipää loppu peleis, mut nii on ollu se toinenki osapuoli, koska varmasti ties teijän suhteesta. Ootsä ikinä ollu niin ihastunu tai rakastunu johonki et sattuu ? Ja et mitä tahansa se sanoo nii sä teet vaik et perjaatteessa sais ? Mä luulen et herralla x on keskeneräsiä tunteita selvittämättä. Ja varmasti myöskin sillä toisella osapuolella. Koita pärjätä. Rohkeena kohti uusia pettymyksiä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää, nyt mua jää häiritsee et kuka :D Mut hei kiitti :)

      Poista